2012年12月17日星期一

Harvey Nichols聖誕派對 - 感受尊尚禮待

聖誕真係就快到啦!
海倫好開心o係上星期五受邀去到太古廣場o既Harvey Nichols聖誕派對~
唔知會有咩玩呢?


新界人海倫好日都唔去港島一次~
今次o黎到呢個佈置得靚靚o既太古廣場~
要去就係入面o既時尚集中地 - Harvey Nichols啦~



太古廣場入面o既Harvey Nichols佔地大~
分為上下兩層~
而我o地主要就係o係一樓o既美容專櫃活動啦~



因為今各美容專櫃都會提供不同o既體驗俾我o地一班blogger~
當中有手部護理,美甲,修眉,聖誕彩妝,護膚同香氛體驗~
而我個好朋友一早就打電話去預約o左clé de peau beauté啦~
今次雖然係一個手部護理體驗~
但係用上非常優質o既保養品la créme~
睇佢成粒鑽石o既包裝~
佢o既slogan係Radiance becomes you~
實在好期待佢o既效果~
所以o黎睇下我o既手部護理體驗啦!!



先清潔一下之後~
就到用最矜貴o既la créme啦~
專櫃姐姐Ivy仲好細心咁幫我隻手按摩~
佢仲話我隻手好軟添~ :)
佢真係好細人好仔細~
逐隻手指按摩~
令每隻手指頭都可以變得潤澤漂亮!



登登!!!
左圖係未做之前~
冬天乾燥o既手~
經過一輪按摩變得好有光澤~
右手先做,左手後做~
可以見到右手吸收得差不多~
而左手仲係閃亮o既!!!
用完手部有優雅o既香氣~

全日都忍唔住去聞下~
而且雙手柔滑效果維持一整天!!



Harvey Nichols為令大家可以可以開心咁參與呢個聖誕派對~
所以準備o左d小食俾大家~
而且亦都有準備香檳~
實在係好貼心~
一邊食住香濃o既朱古力~
一邊享受呢個手部護理體驗~
而且仲有試用可以帶走~
好想體驗下"一夜奇蹟"!!



而Harvey Nichols亦都有準備小禮物同埋感謝咭~



其實呢個聖誕派對真係好吸引~
因為可以免費試到好多頂級體驗~
但因為要自己打去預約~
而且好多熱門專櫃一早就預約爆滿~
所以都試唔到好多間......
希望出年再有派對~
可以有更方便o既體驗方式~
一定會再大力支持呀!!!


如果有疑問可以電郵聯絡我 :)
pansychangchl@hotmail.com
   

沒有留言:

發佈留言