2023年5月28日星期日

【MistyGardenHK】優雅紫白系拖尾花球

好多朋友都問我其實仲有冇整花,係有嘅!
只係因為工作實在太忙,所以真係好無心機執相寫caption~
但整花係我熱愛嘅事情,我係唔會放棄嘅~
感激之前嘅新娘子朋友,同埋一啲媒體嘅推介,一直都收到好多人嘅查詢~
所以,我又再的起心肝嚟更新一下~
Misty Garden 嵐花園 優雅 紫白 馬蹄蘭 玫瑰 拖尾花球 結婚

近來真係多咗朋友查詢拖尾花球~
可能因為圓形花球已經好悶,但係歐式散形又唔係個個花藝師整得靚~
相反,拖尾花球classic得嚟又比較特別~
而且拖尾仲可以分好多不同形態,配合唔同新娘子需要~

💐咩人比較適合拖尾花球?
因為拖尾花球比較長,所以高嘅朋友絕對適合!
但如果你唔算高,又唔太算著好高嘅高踭鞋,都可以同我傾傾~
將個尾變得比較輕,咁視覺上唔會令人顯得矮~
Misty Garden 嵐花園 優雅 紫白 馬蹄蘭 玫瑰 拖尾花球 結婚

💐咩婚紗比較襯拖尾花球?
魚尾婚紗係最襯拖尾花球嘅,因為真係好elegant~
如果魚尾婚紗係比較少details嘅效果就會更好~
但當然,你睇下戴安娜皇妃佢嘅婚紗咁厚重,而個拖尾亦都咁長都一樣夾得到~
其實拖尾花球同好多婚紗款式都夾的~
Misty Garden 嵐花園 優雅 紫白 馬蹄蘭 玫瑰 拖尾花球 結婚

結婚一生人一次,花球係當日最好嘅襯托~
所以有咩同花藝師多溝通,影出嚟嘅相就更靚啦~
Misty Garden 嵐花園 優雅 紫白 馬蹄蘭 玫瑰 襟花 結婚

而我哋嘅新娘花球仲會送兩個新郎襟花~
因為好多婚禮程序都係由早到晚,所以我哋會送兩個襟花,等新郎都全日靚靚~
Misty Garden 嵐花園 優雅 紫白 馬蹄蘭 玫瑰 襟花 結婚

我哋仲有提供手花襟花,等新娘一條龍搞掂晒啲花~
新娘子Theodora就跟我哋訂埋四大長老襟花~
Misty Garden 嵐花園 優雅 紫白 馬蹄蘭 玫瑰 四大長老 襟花 結婚

而四大長老襟花就以紅玫瑰最愛歡迎~
因為搶眼得嚟又可以耐缺水~
有興趣嘅朋友可以查詢下~
Misty Garden 嵐花園 優雅 紫白 馬蹄蘭 玫瑰 四大長老 襟花 結婚

海倫有多年花藝經驗,已考獲荷蘭花藝專材證書。
亦曾到英國深造兩年,全職受聘於倫敦高級花店McQueens Flowers
如果想海倫為妳佈置婚禮場地或製作婚禮花品,可以電郵聯絡我 :)

沒有留言:

發佈留言