2012年8月31日星期五

【海倫小手作】開張小檯花

朋友新店開張~
以玩玩下性質自廌幫佢插盆花~
於是禮拜三就出o左花墟買花~

平時跟開阿sir插好似好易咁~
但原來要自己設計~
揀花材真係唔係易事~
因為唔係事先預訂花材~
所以只能出去見咩平靚正就買咩~
亦只能就住花材諗設計啦~



呢種design叫topiary~
即係以一個花球作中心~
(好似人o地剪到棵樹成個波哥種)
下面再插滿碎花就ok~
topiary示範入面就有英文解說點製作啦~

我個人覺得topiary易做~
而且點做都會靚~
重點係揀好要o既花就ok lu~


其實呢盆先係我第一個設計~
但因為插花又唔可以只用一種花材...
買得其他o黎又會多得滯,插唔晒落一盆~
呢盆花如果俾阿sir見到~
佢實話我冇注意花面要向外...
我都係插o左落去先發現呢個問題...
比較高哥兩個非洲菊唔記得搵返個好d o既方向添...
但整體感覺好滿意~
顏色配搭亦比我想像中好~

雖然海倫唔係專業花藝師~
但可以為你o既婚禮製作花球,襟花~
有興趣o既朋友可以電郵聯絡我 :)
pansychangchl@hotmail.com
多謝各位參觀~
   

沒有留言:

發佈留言