2012年8月19日星期日

【海倫小手作】銀灰色,咖啡色仿珍珠裝飾髮飾

自從尋日做o左兩個髮飾~
今日繼續嘗試~
因為我亦有整開耳環~
所以有好多仿珍珠~
今日試下唔用絲帶做中間綁髮夾~
而用仿珍珠同小透明珠用魚絲穿起~

先試一個銀灰色系~
一做完就覺得~
如果我要結婚~
我會每個姐妹做一個o係結婚哥日戴~
實在係好典雅o既款式~
←H003

影個背面圖~
大家就可以清楚見到整個蝴蝶係由珠仔圈住~
而唔係用絲帶綁起~


另一個款色係咖啡系o既髮圈~
所有款色其實都可以做成髮夾或者髮圈~
方便大家按需要做用~
←H004

呢種用珠仔圈成o既髮飾原來真係好花時間做...
因為一般做蝴蝶時,打結都會o係側邊~
但而家用珠仔,側邊就會露出o黎~
所以打結都要更小心咁收埋...
我差唔多一個鐘先做到一隻呀...

以上髮飾均可出售,可製成髮夾或髮圈~
有興趣o既朋友可以電郵聯絡我 :)
pansychangchl@hotmail.com
多謝各位參觀~
  

沒有留言:

發佈留言