2012年8月25日星期六

台灣先麥芋頭酥

早兩日帶媽咪拜訪位於佐敦o既好德來~
於是就行開裕華國貨啦~
而咁o岩呢一排(8月24-9月23)係台灣糕餅節~
第一屆國際台灣糕餅節
雖然個名好似好犀利咁~
但其實都只係o係五樓一個地方撥出o黎賣下餅咁~

哥日可能因為係夜晚到~
我見佢有個焗爐仔~
相信早少少去會有見到有人即焗餅~
當中當然有大家熟識o既牌子啦~
而我就買o左先麥o既芋頭酥~

呢個係台灣朋友推介最好食o既芋頭酥~
(因為海倫非常芋頭 <3)
所以之前去台灣時都有去呢間o野睇~
但一隻芋頭酥成港紙十蚊雞~
我又覺得幾貴下...一個酥餅啫...
而且佢一買就買六個~
如果唔好食咁點算?
於是就冇買到~
但呢家o既芋頭雪糕都好好食~
係好靚o既淡紫色~

但因為當日冇買~
而我又對佢念念不忘......
今次再遇,我自然就發o左癲一樣~

包裝係超級靚o既淡紫色~
(上次去買o左一盒鳳梨酥個盒都好靚~我都有儲起~)



入面其實只係得兩粒($26)~
叫做試下好唔好食~
下次再大手入貨~

芋頭酥並唔甜~
但好香芋頭味~
外皮鬆鬆軟軟好好食~
但剩返一粒...唔捨得食埋佢添...
好彩~
個糕餅節開到9月23號~
可以去再入貨啦!
   

沒有留言:

發佈留言