2012年10月8日星期一

Shiseido首次FB Fans聚

早一輪Shiseido o係FB上邀請Fans參加第一次Fans聚~
所以快快手就報o左名參加啦!
而上禮拜五好開心收到電話~
禮拜日可以去上個化妝班!!

聚會係o係銅鑼灣資生堂美容中心舉行~
一入到就見到接待人員好親切咁歡迎~
而等候區亦有好多產品陳列~
整個感覺好靚好乾淨!!

今日我上最早哥班10.30~
但見上堂o既人都唔少!


檯面上就係一系列White Lucent 護膚產品~
當然唔少得最新產品Radiant Lifiting Foundation啦!
而今日所教授係今季大熱紅唇妝!!
導師係Shiseido Senior Makeup Artist Kevin~



今季唇部產品以日本漆器為創作概念~
所以搽上嘴後都會好閃閃發亮!
但係皮膚黑,唇色又黑o既我好怕唇膏搽出o黎會有色差~
但Kevin話我知呢一系列唇膏係液狀唇膏~
佢遮蓋能力好高o架!
所以...我最後都只係試保守o既粉紅色~

其實我平時好少化粉紅妝o架...
我一般都係大地色系或藍綠色~
畢竟膚色深唔太適合粉紅妝...
而今日仲有一大袋禮物添!



居於深山o既我難得出銅鑼灣~
當然要去誠品朝拜一下~
而朝拜...當然要進貢...
不過好開心,因為一d冇咁主流o既書~
而家都有地方可以買到啦!!



如果有疑問可以電郵聯絡我 :)
pansychangchl@hotmail.com
   

沒有留言:

發佈留言