2012年9月14日星期五

SKII x Isa教你緊緻抗老

之前SKII o係fb邀fans參加佢o既美肌密會~
而我o係芸芸參加者中有幸被抽中出席呀!
所以尋晚就遠赴灣仔zummer參加呢次聚會啦~




呢間zummer fine dining & bar真係好別致~
優雅o既裝修實在同SKII品牌好夾!



話明係SKII x Isa~
又點可以缺少主角大大樽stempower同Isa呢?
(近距離見到Isa,佢皮膚真係好靚!!)



晚飯時間攪o既event當然會有d o野食俾大家啦~
雖然全部都的的骰骰~
但用料絕不欺場!
有鵝肝亦有三文魚子~
仲有好好食o既macaron添! 


而每張檯上面都有全新stempower系列俾大家試用~
當然有大賣電視廣告哥個cream啦~
同時亦都有一個更豐盈滋潤o既rich cream~
而化妝品系列就有一個粉底~
SKII姐姐話個粉底係膏狀咁~
推開就會變成液體狀,最後會變返粉狀~
所以用完唔需要再用碎粉~
真係好神奇!!

SKII姐姐仲即場示範點用塊白玉石(飲品後面哥堆)打造V面~
(嗚...但我冇影到相...)
SKII姐姐話,如果係水腫型人士,效果會係非常明顯!
而其中一位朋友塊面真係即刻變尖!!

我忍唔住話:我見到你推o左佢塊肉去後面就消失o左!
完全係你唔親眼見過,你唔會相信o既強大效果!!!



全晚最期待當然唔少得贈品~
有彈下彈下o既stempower面霜~

一齊打造年輕十歲肌膚!!
走哥時坐地鐵仲見到成個站都係湯唯o既廣告!

想要知多d關於產品資料~
可以去返佢o地fb睇下~
SKII或者係Isa個blog度睇下啦!!
如果有疑問可以電郵聯絡我 :)
pansychangchl@hotmail.com
   

沒有留言:

發佈留言