2012年9月25日星期二

星期天勇闖JCCAC手作市集!

今個禮拜六日係三不五時先有一次o既手作市集~
上次聽到有其實都好想去~
今次估唔到就成行啦!!



座落地點唔算隔sip~
其實都係o係石硤尾站出去行幾分鐘~
而且一出C出口~
已經見到好大個JCCAC~
一定唔會蕩失路o架!!

而咁o岩我知道subway o係石硤尾都有間~
當然要去拜會一下啦!!
話說以一個窮鬼背包客身份住澳洲一年~
subway絕對係好朋友~
買條12吋長o既就係一日兩餐啦~
飽肚又健康~
呢d日子真係好想念呀~
但係而家想o係香港搵間subway都唔容易...



然後就去到附近o既JCCAC~
估唔到係人山人海!!
香港幾時出現o左咁多手作人呢?
從來都冇覺得香港人咁熱衷過~


作為香港人~
應該都好希望可以善用金錢買最多最好o既~
然而手作係一個性價比不高~
視乎你有幾欣賞創意同手思o既產業~
同樣一件物品~
買舖頭工廠生產~
絕對可以係手作品o既五份一價錢~

自問我做哥d蝴蝶頭飾~
因為們件都好仔細做~
往往要花一兩個鐘完成~
以最低工資計~
都起碼要54蚊~
而你o係出面街買~
可能20蚊已經可以買到近似款式~
完全估唔到手作o係香港竟然仲有市場~~

希望我都可以繼續努力~
一點一滴咁累積成品~
然後可以開返個自己o既檔仔~
不為賺錢~
只為賺得一聲讚美我都會好開心~


同場加映元元~
今日出門口前同元元影相~
佢真係好鍾意黏實個鏡頭...
企咁近會影得朦o架...傻女......

如果有疑問可以電郵聯絡我 :)
pansychangchl@hotmail.com
   

沒有留言:

發佈留言