2012年11月15日星期四

粉紅色Anna Sui睫毛液打造遲來的萬聖節妝

今次iMORE X Anna Sui帶俾我試用極緻睫毛豐盈膏o既機會~
一路都覺得Anna Sui o既產品好靚~
而包裝亦係大家見慣見熟o既黑紫配~
但...呢個睫毛膏係粉紅色......

(但佢有黑色同彩藍色朋友~)


佢同一般睫毛液刷頭設計唔同~
係一個小叉子形狀~
但唔好似為佢係硬o架喎~
原來佢可以輕易用手指彎曲~
非常柔軟~
所以手殘女生如我都唔怕篤到眼~




可能我本身眉色同眼珠顏色都比較深~
所以咁亮o既粉紅色同我唔太夾~
而且正常妝容都唔會用到呢個色調~
大概只能留返下年萬聖節用呱...



近攝就好明顯粉紅色~
但如果遠眼還好啦~
只係都係一句...唔會o係日常妝容用到~
如果萬聖節...呢個用呢個睫毛膏配大紅嘴應該唔錯~
放返張瞪眼相嚇下你先~



我個人覺得佢好厚身~
摸上去好似一d膠o既感覺~
所以佢個味道亦好臭...
好似一d塑料味道~
雖然我有感覺到有種香味想要覆蓋佢~
但我仍然覺得陣塑料味好強...
好似卸完妝後都冇離開我咁......


如果有疑問可以電郵聯絡我 :)
pansychangchl@hotmail.com
   

沒有留言:

發佈留言