2012年11月30日星期五

iMORE聖誕party!!

聖誕節就到啦!!!
唔知大家會有咩活動呢?
係咪有十萬個party要去?
定好似海倫咁要外遊呢?
早o係18/11,海倫去o左第一個聖誕party~
就係iMORE o既聖誕體驗嘉年華啦~
當日有五個品牌o黎介紹佢o地o既產品~
當然仲有小食同埋禮品啦!!!


一入場就見到呢個好靚o既攤檔~
就係Crabtree  Evelyn啦~
今年聖誕推出o左一系列香噴噴又閃令令o既產品~
主要係花香味同我好喜歡o既無花果味~
不論係沐浴露定係護膚露,都有少少閃粉~
令大家o係聖誕派對中更耀眼!!



除o左身體要扮靚靚~
頭髮都要好有光澤o架~
所以同場亦有Lux o既攤位~
介紹黑鑽系列o既產品~
答中問題仲有大大盒髮膜送添!!
可以返屋企美髮lu~~




然後亦有Biotherm o既攤檔~
今日職員俾我o地試用佢o地o既保濕產品~
保濕效果真係好明顯~
只可以話:係要對自己產品有信心,先可以咁做一個即場測試~
可以見到手背皮膚原本水份係34.5%~
用後升到65.0%!!!
不過我亦都好好奇可以keep到幾耐呢??



當日有另一個係Ya-Man o既攤檔~
一向都唔用呢d美容小電器o既我對佢全無認識~
但係一直都對呢d導入導出機好有興趣~
而今日仲見到瘦手臂機~
當然亦可以用o係身體其他部份啦~
輕鬆就可以塑造瘦瘦手臂了!!!



比較失望係Laura Mercier o既攤檔~
我期待會可以有d產品試下上手~
但係除o左玩個小遊戲認識產品成份外~
就冇其他嘢啦......



今日台上有唔同示範~
例如派對髮型啦,或者係一d美容小電器示範~
當日仲有不同產品抽獎~
可惜冇抽獎運o既我冇中...

不過當日都有一袋禮物帶走~ :)


如果有疑問可以電郵聯絡我 :)
pansychangchl@hotmail.com
   

沒有留言:

發佈留言