2012年11月11日星期日

Rexona幫你腋下全日保持乾爽無汗味

多謝Beauty Exchange X Rexona俾我試用呢個日本別注版止汗噴霧~
一向都知道Rexona係強效止汗o既~
而且仲係蕭亞軒做代言添!!


今次收到試用品有兩支~
一支係無香味o既~
而另一支係肥皂味o既~
我個人都係比較喜歡清淡o既肥皂味~
只有自己先聞得到o既淡淡香氣~



瓶身有說明點用~
但係全日文...
好在標籤有簡介~
1. 打開保險鎖
2. 按下按掣
3. 於腋下約10厘米處噴約2秒
4. 用後再鎖上保險鎖

因為係噴霧產品~
大家記得存放要遠離熱源~
亦唔好俾佢受陽光直接照射呀!
如果唔係入面o既氣體就有受熱膨脹而爆開o既可能...




呢張相就可以睇到個保險鎖啦~
佢左邊係0字,右邊係I字~
鎖起時係o係0字哥邊~
而用時o係I字哥邊~
呢種設計實在好方便帶去宿營~
因為唔怕被擠壓而噴到成袋都係~
非常貼心!!



咁試上手係涼涼o既感覺~
而且我覺得全力按落去個噴霧都幾大下o架(好似下圖咁)~
我個人覺得半按個份量好似比較適合~
但大家記得要跟足指示~
即係離腋下約10厘米噴2秒~
因為如果你太近噴或者噴太耐~
就會好似最下面張相咁~
噴到白色一塊o架啦~
但放心,捽捽佢就好似擦膠碎咁甩返出o黎~



雖然近日天氣轉涼~
應該出少o左汗~
但我試用當日做o左好多劇烈運動~
例如行山,打羽毛球,打排球...
身體就出晒汗啦~
但腋下依然保持乾爽無臭味~
實在夏天止汗係好用方便之選~
仲要只係29.9一支咋!

如果有疑問可以電郵聯絡我 :)
pansychangchl@hotmail.com
   

沒有留言:

發佈留言