2012年11月22日星期四

愛秀髮柔順愛Matrix

多謝iMORE X Matrix俾我試用呢個頭髮修護精華~
平時好少用頭髮產品,因為本身油性髮質~
再用就會覺得好似係滿頭頭油~
呢個產品唔算得好清爽,但真係好滋潤頭髮~


味道好清新怡人~
係我非常喜歡o既味道~
睇返介紹先知~
原來佢係我一向好喜歡o既Moringa~
我唔知原來佢中文名叫辣木...



每日出門前都拎兩三泵份量出o黎~
然後塗上髮中至髮尾部份~



其實真係好速效同好明顯~
可以立刻撫平毛燥~
令頭髮順滑貼服~
只可惜本身屬油性髮質o既我~
個頭睇上o黎好似有少少lup...
但乾性髮質o既媽咪就已經即刻搶o左去用~
仲話真係好好用好鍾意!!!



如果有疑問可以電郵聯絡我 :)
pansychangchl@hotmail.com
   

沒有留言:

發佈留言