2012年11月3日星期六

新品入荷 - Ultima II Clear White Supreme眼霜

一直都知道Ultima II係出名眼部產品~
但心目中亦知道呢個係好貴o既產品~
所以小資女孩如我一直都冇去注意呢個牌子~
然而...一日行街時,被Ultima II專櫃姐姐好努力咁介紹~
最終...大破慳囊......

專櫃姐姐話我對眼好大~
但係大眼唔好處係眼底肌肉負擔好大~
所以亦特別容易有眼肚眼紋~
而接近中女年紀o既我~
亦都日漸發現眼部乾紋越o黎越明顯~
本來專櫃姐姐要sell我新哥套好貴o既極致純膠原蛋白眼部再生療程~
但係四位數字喎...我仲未捨得~


於是佢就轉而sell我Clear White Supreme眼霜~
佢仲話好多人都指唔需要用好耐~
幾日已經可以見到效果~
而且原價5XX,而家3XX喎~

平o左成兩百蚊~
(不過網上見好多人都話唔同專櫃會有唔同折,所以大家都係貨比三家好~)

而且我一直都想轉眼霜~
(話說我而家用緊Nivea Q10哥隻)
所以就試下啦~
專櫃姐姐仲送o左一支面霜試用俾我~



眼霜搽上手質地係比較厚o既液狀~
同我用開Nivea係膏狀唔同~
而且好易吸收~
大家可以見到中間張圖係搽開o左少少o係手~
手紋明顯減淡o左(咁勁?!)~

尋日終於第一日試用~
當然冇咁快見到效果啦~
最近成日都攪到好夜先瞓o既我明顯有咖啡眼同眼袋~
搽完雖然唔係即時見效~
但可以見到好亮澤好滋潤~
希望搽幾日可以見到效果啦!!

到時再同大家匯報~

同場加映贈品 - 同系列面霜~
因為搽上手無乜特別感覺~
亦無明顯效果...
所以不作特別介紹啦~
(懶就懶啦...
)


用o左兩個禮拜~
寫o左最新效果報告啦!
快d去睇下Ultima II Clear White Supreme眼霜效果最終回~!啦~

如果有疑問可以電郵聯絡我 :)
pansychangchl@hotmail.com
   

沒有留言:

發佈留言