2012年11月14日星期三

Ultima II Clear White Supreme眼霜效果最終回~!

唔知大家仲記唔記得海倫之前敗o左支Ultima II Clear White Supreme眼霜呢?
(唔記得o既朋友可以去睇返新品入荷 - Ultima II Clear White Supreme眼霜~)
話說我o係十月底買o左呢支新o既眼霜~
然後好努力咁早晚用~
到今日已經兩個禮拜啦~
所以都好期待出呢個post~
睇下呢支眼霜有幾work!


下圖係我第1日,第9日同今朝用完影o既相~
(好抱歉第1日時,影相唔記得調返個白平衡...)
但其實比較第9日同第14日都見到黑眼圈有減淡(特別係後半部份)~

其實唔係睇相比較我真係唔信有效果~
自己每日見住自己對眼唔覺有分別~
因為海倫係好懶瞓o既,所以黑眼圈唔算嚴重~
但係都一樣睇得出效果~
我相信對黑眼圈情況嚴重o既朋友應該更有效!




如果有疑問可以電郵聯絡我 :)
pansychangchl@hotmail.com
   

沒有留言:

發佈留言