2022年12月22日星期四

簡單幾個步驟。從此買嘢比人哋平!- Shopback app

大家向來都知道我喜歡八卦邊度有優惠🤑~
幾個月前我download咗Shopback app,直到今日先敢介紹~
因為實在太多app係呃人,攪咗一大輪,原來咩錢都收唔到😤😤😤
今日同你公開我嘅app版面,申請出金版面同埋我個銀行頁面~
真真確確收到錢了💸!
1️⃣可見係我個iHerb訂單,一共HKD743.40
(*iHerb訂前要清空cart,仲有部份折扣碼唔可以用,記得留意app內指引,個個商戶唔同)

Shopback 回贈 優惠 著數 cashback rebate iHerb

2️⃣見到Shopback已經確認呢筆回贈了,一共有HKD148.53!!
因為當時撞啱iHerb 20%回贈日先訂,所以真係唔少~

Shopback 回贈 優惠 著數 cashback rebate iHerb

3️⃣見到已經可提取嘅金額,同埋其他等緊確認嘅金額~
Shopback 回贈 優惠 著數 cashback rebate iHerb

4️⃣就係出金嘅指示
Shopback 回贈 優惠 著數 cashback rebate iHerb

5️⃣就見到筆錢已經入咗銀行戶口啦!
Shopback 回贈 優惠 著數 cashback rebate iHerb

講下Shopback有咩好同唔好~
⭕好處當然係有錢回返啦,不賺白不賺~
我每年都訂起碼兩三次iHerb,等佢20%回贈先訂~
⭕個app有時仲有啲簽到獎賞,連簽一星期左右,可能有成5-10蚊架!
我有成差不多40蚊就係靠咁樣儲返嚟,近乎無本生利~
⭕只要50蚊就可以提取,門檻都算低~
⭕任何香港銀行戶口都可以提取,而且無手續費~
唔似有啲工具要經paypal提取,比較麻煩...
❌因為喺英國都用過類似嘅工具,但就係網站,而呢個係app,比較佔位~
但好似近來出咗網頁工具了,遲下再研究~
❌比較麻煩,因為次次要經個Shopback app先再入iHerb app或者其他商戶嘅網站~
有時佢仲有限時你要幾耐完成訂單俾錢,而且經佢去嘅網頁好似有時比較慢...
❌等候批核時間比較長,有時過咗佢set嘅時限都未批到...

暫時用咗兩三個月,都只係試過iHerb成功,其他都仲等候中,但我都覺得夠好了~
(更新: 近來收到做問卷嘅錢了,雖然每個問卷幾毫咁,但比其他問卷平台易儲!) 如果你都想試下用ShopBack慳到盡,可以用我個推廣碼👉652NUt👈
或者呢條link去下載同登記~
https://app.shopback.com/WoqxLiUR9ub
記得連結埋你嘅銀行戶口,同埋消費HKD並獲得確認~
咁樣就可以獲得額外HKD30推薦獎賞啦!!
你都去登記啦~

如果有慳錢秘訣或優惠推介,記得要聯絡我喔~ :)
pansychangchl@hotmail.com
我的FB專頁: https://www.facebook.com/helenhandicraft

沒有留言:

發佈留言